Життя циклової комісії

АКТИВНА РОБОТА ЦИКЛОВОЇ КОМІСІЇ “МЕНЕДЖМЕНТ” ЗА НАПРЯМКОМ ВИЗНАЧЕННЯ ПРІОРИТЕТІВ В ПРОХОДЖЕННІ ПРАКТИКИ ТА ПРАЦЕВЛАШТУВАННІ МАЙБУТНІХ ВИПУСНИКІВ КОЛЕДЖУ.

З листопада 2022 року в коледжі триває робота щодо освічення студентів коледжу з питань працевлаштування. Саме визначення перспектив подальшої долі майбутніх випускників є одним із головних завдань керівництва коледжу. В зазначеній роботі головне місце відводиться діяльності головам циклових комісій коледжу, які безпосередньо очолюють відповідні підрозділи за окремими спеціальностями, відслідковують ситуацію на ринку праці, взаємодіють з работодавцями, постійно підтримують зв’язки із своїми випускниками.

Так, в рамках зазначеного головою циклової комісії “Менеджмент” коледжу Аллою Гончарук за сприяння керівництва Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області в режимі он-лайн було проведено зустріч визначених співробітників пенсійного фонду зі студентами коледжу.

В зустрічі взяли участь студенти спеціальності 531 групи – “Соціальна робота”, студенти 731 групи спеціальності “Менеджмент” — на чолі з головою Циклової комісії Гончарук Аллою Іванівною, 741 групи “Менеджмент”. Всього 28 осіб.

Питання, які були підняті під час зустрічі стосувались перш за все переваг працевлаштування до Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області, переваг користування Веб порталом електронних послуг та питань легалізації зайнятості та виплати заробітної плати, важливості та необхідності офіційного працевлаштування.

Від пенсійного фонду взяли участь: Анна ЦЕГЕЛЬНА – начальник відділу обслуговування громадян № 8 (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області, якою було надано роз'яснення щодо переваг користування Веб порталом електронних послуг Пенсійного фонду України. Надано роз'яснення щодо основних напрямків діяльності Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області, зокрема управління обслуговування громадян, що включає в себе:

– кваліфіковане надання послуг відвідувачам;

– опрацювання звернень громадян;

– роз’яснення норм пенсійного законодавства під час зустрічей в трудових колективах

Оксана ЯРЕМЕНКО – начальник відділу опрацювання пенсійної документації та з питань житлових субсидій та пільг №1 управління з питань виплати пенсій, житлових субсидій та пільг Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області, якою було надано роз'яснення щодо основних напрямків діяльності Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області, зокрема .

· Фінансово-економічне управління:

– бухгалтерський облік;

– забезпечення наповнення бюджету;

– фінансування пенсійних виплат.

Тетяна МАТЯШ – заступник начальника відділу методології та звітності з виплати пенсій, житлових субсидій та пільг управління з питань виплати пенсій, житлових субсидій та пільг Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області, якою надано роз'яснення щодо переваг роботи в Головному управлінні Пенсійного фонду України у Київській області.

- Матеріальне та соціально-побутове забезпечення державних службовців.

Оплата праці, яка складається:

– посадовий оклад;

– доплата за ранг;

– надбавка за вислугу років.

Щорічні та додаткові відпустки державних службовців.

Перспектива кар’єрного росту:

Пенсійний фонд був стартом кар’єри для багатьох керівників у різних галузях. Однією із складових такого старту є взаєморозуміння, підтримка та професіоналізм колективу, який завжди готовий допомогти та підтримати.

Ніна ЗАДОРОЖНА – головний спеціаліст відділу ведення електронних реєстрів управління інформаційних систем та електронних реєстрів Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області, якою надано роз'яснення щодо необхідності самостійного контролю правильності відображення персональних даних застрахованих осіб у Державному реєстрі загальнообов'язкового державного соціального страхування. Щодо легалізації зайнятості та виплати заробітної плати. Необхідність офіційного працевлаштування.

Зустріч проведено в активному форматі, студентам надано вичерпні відповіді на поставлені запитання. В кінці спілкування керівництво пенсійного фонду запросило наших студентів на проходження практики, яка спланована в найближчій перспективі.

Циклова комісія “МЕНЕДЖМЕНТ”


ПІДСУМКИ РОБОТИ І СЕМЕСТРУ ЦИКЛОВОЇ КОМІСІЇ “МЕНЕДЖМЕНТ”

Це був складний рік. Сповнений раптових змін, викликів, невизначеності та втрат. Але попри все, освітній процес триває, а наші викладачі продовжують навчати студентів. І це справді дивовижно.

Цей рік був максимально непростим. Чим він запам’ятався викладачам? Що було найскладнішим, а що навпаки приємно здивувало? Як студентам вдалося адаптуватися до нових реалій?

Найскладнішими моментами 2022 року були воєнний стан та повітряні тривоги. Ці дві речі повністю підпорядкували собі всі сфери нашого життя та змусили докорінно переглянути освітній процес. Дистанційне навчання. Так, всі звикли до дистанційки… “Ковідної”. До дистанційного навчання в умовах війни неможливо підготуватися, хоча й викладачі все ж отримали величезний досвід, який використовують просто зараз.

Що робити, коли немає світла та зв'язку? Як отримати зворотний зв'язок під час блекауту? Як підтримати студентів, що далеко від рідного дому? Це і було найскладнішим. Коли ти нічого не можеш зробити, бо від тебе мало що залежить. Це просто забирало багато власних сил, ресурсу.

Насправді надскладними завданням було зібратися та продовжувати свою роботу. І перестати боятися. Це дійсно було непросто, але викладачі коледжу впоралися.

Позитивні моменти 2022 року. Освітній процес, який відбувається, усупереч усьому! І це вже величезна підтримка для багатьох. Зрештою, багато хто з українців наголошує на тому, що якби не робота, вони просто не витримали б усього, що сталося у 2022 році. Так само викладачі та студенти – саме освітній процес допоміг їм пережити та переживати найскладніші моменти.

Попри все, студенти хочуть вчитися. І це неймовірно надихає педагогів, дарує сили та енергію для нових досягнень. Окремо наголосимо на тому, що педагогам успішно вдалося налагодити комунікацію як з тими студентами, які залишилися в Україні, так і з тими, хто наразі перебуває за кордоном.

Незважаючи на всі складності, викладачі циклової комісії “Менеджмент”: Алла Гончарук, Наталія Галич, Олександр Доценко, Наталія Припута, приклали максимум зусиль, для успішного завершення І семестру навчального року. Студенти успішно склали залікову-екзаменаційну сесію. Заліки та екзамени проводилися як онлайн, в режимі відеоконференцій, так і офлайн.

З метою проведення внутрішнього контролю якості знань зі студентами спеціальності Менеджмент були проведені комплексні контрольні роботи з таких дисциплін: “Основи бізнесу” та “Історія та культура України” (731 академічна група), “Організація виробництва” та “Українська мова за професійним спрямування” (741 академічна група).

Куратори академічних груп спеціальності “Менеджмент” Наталія Припута (711 група), Інна Погрібна (721 група), Наталія Галич (731 група), Алла Гончарук (741 група) провели зі студентами години корпоративної культури, інструктажі зі здобувачами фахової передвищої освіти ВСП “ВФК НАУ” на період зимових канікул.

МИ, ОСВІТЯНИ, РОЗУМІЄМО, ЩО НАША РОБОТА В ОНЛАЙНІ – ЦЕ ВИКЛИК ЧАСУ, ЯКИЙ МИ ПОДОЛАЄМО! ЦЕ ДОСВІД, ЯКИЙ МИ ОТРИМАЛИ.

Алла Гончарук Голова ЦК “Менеджмент”