ВСП "ВФК НАУ"
ВСП "Васильківський фаховий коледж Національного авіаційного університету "
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ НА ШЛЯХУ ДО ОСВІТИ: СТУДЕНТИ ДОСЛІДЖУЮТЬ ВПЛИВ ТЕХНОЛОГІЙ НА НАВЧАННЯ.
Кабінет Міністрів України у 2021 р. затвердив план заходів з реалізації Концепції розвитку штучного інтелекту в Україні на 2021-2024 роки, відповідно до якого передбачено впровадження технологій штучного інтелекту в різних сферах, у тому числі в галузі освіти та науки для забезпечення довгострокової конкурентоспроможності України на міжнародному ринку.
Чи готові ми до наступу штучного інтелекту? Як не втрапити до пастки недооцінювання швидкості його застосування, масштабів та можливих викликів? Чи зможуть потужно-божевільні технології опанувати геть усі людські навички і чим це загрожує, а, може, – навпаки?
Як застосовувати ШІ у навчанні і чи можна підготувати студентів до майбутнього, якщо теперішнє стрімко змінюється? Відповіді на ці питання давала ГОЛОВА ЦИКЛОВОЇ КОМІСІЇ КОЛЕДЖУ “ІНЖЕНЕРІЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ” Ліана РОМАНОВСЬКА.
Студенти у всьому світі дедалі більш зацікавлені в тому, як штучний інтелект може змінити навчальний процес.
Саме з метою навчання студентів критично мислити, перевіряти та аналізувати отриману інформацію проведено цей інформаційний захід. А це в свою чергу включає розуміння обмежень ChatGPT і здатність розрізняти реальні факти і можливі галюцинації, які може генерувати інструмент.
В результаті дослідження було виявлено, що з початку пандемія, а потім російська агресія посилили інтерес до отримання освіти за допомогою цифрових сервісів, серед основних тенденцій розвитку яких є застосування технологій ШІ для персоналізації навчання як однієї зі значних пріоритетних якостей, що забезпечує індивідуальну траєкторію серед навчання та творчості студентів, їх соціальне і професійне самовизначення, реалізацію особистих життєвих задумів. Дослідження в галузі персоналізації навчання спрямовані на управління навчальним матеріалом та процесом, адаптованим під конкретного студента.
Дослідники, студенти 631 АКАДЕМІЧНОЇ ГРУПИ Назар КОРОТУН, Ігор ТВЕРДОХЛІБ та Максим КОНОПЕЛЬКО звернули увагу на виклики, пов’язані з порушеннями конфіденційності, а це є одним із основних ризиків; студенти та викладачі можуть негативно ставитися до систем ШІ. Тому необхідно вжити заходів для забезпечення безпеки даних, використовуючи переваги технології.
Іншою важливою проблемою є доступність інструментів і платформ на основі ШІ. Щоб зробити технології інклюзивними, ми повинні надати рівні можливості незалежно від соціально-економічного статусу чи місця розташування. Проте існує занепокоєння щодо того, що штучний інтелект закріпить існуючі упередження та дискримінацію в освіті.
Викладачі повинні переконатися, що вони впроваджують програми ШІ, враховуючи потенційні переваги та ризики, не враховуючи етичних питань. Вони повинні сприяти інформованій згоді, оскільки вона є фундаментальною при використанні певних типів технологій персоналізованого навчання, які передбачають збір особистих даних від учнів. Найкращий спосіб вирішити ці етичні дилеми — дотримуватись принципів прозорості в навчальних закладах.
Штучний інтелект має потенціал, щоб ефективно подолати різні перешкоди в освіті, наприклад інноваційні практики викладання.
Навчальний відділ коледжу.
НАЦІОНАЛЬНИЙ ТИЖДЕНЬ ЧИТАННЯ ПОЕЗІЇ 2024:
“РІКИ НЕЗМІННО ТЕЧУТЬ ДОДОМУ”
НАЦІОНАЛЬНИЙ ТИЖДЕНЬ ЧИТАННЯ ПОЕЗІЇ 2024:
“РІКИ НЕЗМІННО ТЕЧУТЬ ДОДОМУ”
У ВСП “ВАСИЛЬКІВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ НАУ” викладачами філологами Оксаною ЦИЦЮРА, Іриною ВОЛОХОВИЧ, Анатолієм СОВГИРОЮ та іншими викладачами інших циклових комісій організовано та взято участь у всеукраїнській інформаційно-просвітницькій акції “НАЦІОНАЛЬНИЙ ТИЖДЕНЬ ЧИТАННЯ. ТИЖДЕНЬ ПОЕЗІЇ”, організованою Українським інститутом книги у період з 16 по 24 березня 2024 р. Зазначені терміни охоплюють і дату святкування Всесвітнього дня поезії (21 березня).
ТЕМА ТИЖНЯ ПОЕЗІЇ 2024 – ДІМ. Гаслом став рядок із вірша сучасної української поетки Ірини Шувалової – “Ріки незмінно течуть додому”. У візуальній частині використовується фрагмент однієї з картин циклу “Сни про дім” воїна, поета й художника Валерія Пузіка.
ОСНОВНА МЕТА ТАКОЇ АКЦІЇ – КОНСОЛІДУВАТИ УКРАЇНСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО НАВКОЛО ЧИТАННЯ ЯК ЖИТТЄВОЇ СТРАТЕГІЇ.
Поняття “дім” для кожного українця і українки набуло щемкого й навіть сакрального значення. Дім для нас тепер про повертання і чекання, про безумовну віру в тих, хто за цей дім бореться. Дім – це світло, котре гріє, навіть, коли вас розділяють тисячі кілометрів. Дім – це чуття себе частиною чогось більшого, частиною родини. ДІМ – ЦЕ УКРАЇНА.
Пані Оксана зазначила: “Особлива енергетика поезії здатна вести за собою, надихати та об’єднувати. Всього кілька поетичних рядків дивним чином можуть передати романтичні почуття та філософські роздуми, радість життя та біль втрат”.
Циклова комісія загальноосвітніх дисциплін
Для успіху в житті вміння спілкуватися з
людьми набагато важливіше за наявність
таланту
Джон Леббок, британський енциклопедист,
політик
20 БЕРЕЗНЯ 2024 РОКУ на базі Васильківського молодіжного центру “ТВІЙ ПРОСТІР” провідними фахівцями роботи з молоддю в області психології та філософії Марією ТАРАСОВОЮ, Інною КОМАРНИЦЬКОЮ та Іриною ШАПОВАЛ з метою навчання студентів коледжу навичкам прийняття обґрунтованих та виважених рішень, що сприятимуть їхньому особистому та професійному розвитку було проведено тренінг у рамках проекту “Вчимося жити разом” (наказ Міністерства освіти і науки України “Про затвердження плану заходів з реалізації спільного проекту “Вчимося жити разом” від 11.01.2016 р) за темою: “ВЧИМОСЯ ПРИЙМАТИ РІШЕННЯ” – зі студентами 531 АКАДЕМІЧНОЇ ГРУПИ направлений навчити дітей аналізувати проблеми і приймати зважені рішення;
Цей тренінг перш за все спрямований на активне включення учасників у процес вивчення та практичне застосування отриманих знань. Він створює сприятливі умови для розвитку навичок прийняття рішень, які будуть корисними як у навчанні, так і в особистому житті студентів.
Завдання, які при цьому вирішувались:
- 1.Ознайомлення з основними концепціями прийняття рішень.
- 2.Практичні вправи на розвиток навичок аналізу та оцінки ситуацій.
- 3.Групові дискусії та обговорення прикладних ситуацій для застосування набутих знань.
В ході виконання визначених завдань тренінгу, фахівцями були проведені ВПРАВИ:
- 1. Карта альтернатив: Студенти отримують ситуацію та повинні розробити список можливих рішень.
- 2. SWOT-аналіз: Групи аналізують сильні та слабкі сторони різних варіантів рішень, а також можливості та загрози.
- 3. Рольові ігри: Створення ситуацій, де учасники повинні приймати рішення на основі обставин та обговорювати їх.
В результаті заняття УЧАСНИКИ ТРЕНІНГУ МАЛИ МОЖЛИВІСТЬ:
- 1. Збільшити власну обізнаність з процесом прийняття рішень.
- 2. Розвинути навички аналізу та критичного мислення.
- 3. Отримати здатність розпізнавати та враховувати наслідки рішень.
- 4. Отримати впевненість у власних здібностях приймати обґрунтовані рішення.
Ми приєднуємося до думки О. М. Шевчук доцента кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, яка визначає тренінг як форму соціально-педагогічної діяльності, спрямовану на набуття життєвої компетентності шляхом збагачення як знаннями, так і життєво-практичним та емоційно-особистісним досвідом завдяки використанню інтерактивних засобів навчання.
Відділ виховної та соціально-психологічної роботи.
ЗАСІДАННЯ
ЦИКЛОВОЇ КОМІСІЇ “АВІАЦІЙНИЙ ТРАНСПОРТ”
Нещодавно на ЦК “АВІАЦІЙНИЙ ТРАНСПОРТ” за участю голови ЦК Володимира ЛОЙЧЕНКА, а також викладачів Віктора КОЛОТУШКІНА, Валентина МАКОВІЙЧУКА, Анатолія СОВГИРИ відбулось планове засідання циклової комісії.
Також були запрошені куратори груп і завідувачка відділенням Ірина ВОЛОХОВИЧ.
Відповідно порядку денного були розглянуті питання відвідування занять студентами, контроль якості проведення занять, робота з електронними засобами навчання.
На засідання циклової комісії були викликані студенти 121 та 131 академічних груп, які мають певну кількість пропусків у відвідуванні навчальних занять.
На завершення члени циклової комісії обговорили напрямки вирішення проблемних питань пов’язаних із змішаним навчанням, шляхи розвитку навчально-матеріальної бази та окремі питання підготовки до проведення виробничої практики здобувачами освіти випускової групи на авіа. підприємствах держави.
Голова Циклової комісії ВолодимирЛОЙЧЕНКО
ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ
Традиційно, у третій вівторок березня, світова спільнота відзначає ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ.
Його присвячують обговоренню ключових напрямів розвитку фахової діяльності і проблем соціальної роботи. Свято започаткувала Міжнародна асоціація шкіл соціальної роботи спільно з Міжнародною федерацією соціальних працівників в 1983 році.
Цьогоріч академічним колом фахівців було обрано гасло “BUEN VIVIR”: СПІЛЬНЕ МАЙБУТНЄ ДЛЯ ТРАНСФОРМАЦІЙНИХ ЗМІН”, з метою вирішення глобальних викликів у сфері соціальної роботи та соціального розвитку НА 2024-2026 РОКИ.
Ця концепція визначає новий підхід до розв’язання соціальних проблем, який акцентує увагу на гармонійному співіснуванні людини з навколишнім середовищем, громадській участі у прийнятті рішень, захисті прав людини та цінностей демократії.В розвиток зазначеного, 19 БЕРЕЗНЯ 2024 РОКУ, педагогічний склад Циклової комісії “Соціальна робота” ВСП “ВАСИЛЬКІВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ НАУ” під керівництвом Заступника начальника коледжу з навчально-виховної роботи Валентини САНЖАРОВЕЦЬ
прийняв участь у Всеукраїнському науковому семінарі “ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ ПРОБЛЕМИ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ”, який було організовано кафедрою соціальних технологій Факультету лінгвістики та соціальних комунікацій Національного авіаційного університету в рамках VI Міжнародного симпозіуму “Соціокультурний дискурс глобалізованого світу: наука, освіта, комунікація” та був приурочений до Міжнародного дня соціальної роботи.
Захід зібрав провідних фахівців у галузі соціальної роботи. Модерувала захід доктор філософії в галузі соціальної роботи, доцент ДАР’Я БИБИК.
Основною метою заходу було фахове обговорення ключових фундаментальних та прикладних проблем, пов’язаних з наданням соціальних послуг в Україні. Учасники семінару зосередились на сприянні науково-практичному обміну інноваційними практиками в соціальній роботі та визначенні конкретних механізмів покращення якості соціальних послуг в країні. Під час проведення заходу прийнято участь у МАЙСТЕР-КЛАСАХ:
“Форум-театр як метод соціальної роботи; Використання коучингу для особистісного та професійного зростання”.
Колектив Циклової комісії “СОЦІАЛЬНА РОБОТА”
ЩИРО ВІТАЄ ВСІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗІ СВЯТОМ!
Бажає з легкістю справлятися з будь-яким завданням соціального профілю та з такою ж легкістю досягати вершин свого життя.
Циклова комісія “Соціальна робота”.
ТВОРЧІ ЗВІТИ ВИКЛАДАЧІВ – ПІДБИВАЄМО ПІДСУМКИ
14 ТА 15 БЕРЕЗНЯ у ВСП “Васильківський фаховий коледж Національного авіаційного університету” відбулося представлення звітів педагогічних та науково-педагогічних працівників, які атестуються в 2024 році. Викладачі презентували свої досягнення за міжатестаційний період перед членами атестаційної комісії та педагогічним колективом коледжу, ділилися своїм досвідом, розповідали про системну роботу над підвищенням фахового рівня шляхом проходження курсів підвищення кваліфікації. Адже самоосвіта та постійний професійний ріст – запорука високого професіоналізму викладачів коледжу.
Присутні на заході колеги мали можливість ознайомитися з досвідом роботи кандидата технічних наук, викладача вищої кваліфікаційної категорії, ГОЛОВИ ЦИКЛОВОЇ КОМІСІЇ “АВІОНІКА” ДАР’Ї ГОРЕНКО щодо використання сучасних засобів і технологій навчання в процесі формування фахових компетентностей технічного фахівця електрика.
Своїми напрацюваннями та досвідом роботи із забезпечення інклюзивного освітнього середовища на заняттях з фізичного виховання поділилася ВИКЛАДАЧ ВИЩОЇ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ КАТЕГОРІЇ, СТАРШИЙ ВИКЛАДАЧ ОКСАНА БЕРЕЗАНСЬКА. Її методична розробка “Заняття зі спеціальною та підготовчою медичною групами” висвітлює основні завдання фізичного виховання студентів, які відносяться до спеціальної медичної групи.
Педагоги, які підтверджують педагогічні звання “старший викладач” та вищу кваліфікаційну категорію, ІРИНА ВОЛОХОВИЧ, НАТАЛІЯ БУЯНІНА, ЛАРИСА ДУБОВИК, ОЛЕКСАНДРА КРИЛОВА показали, що не зупиняються на досягнутому, а удосконалюють свою педагогічну майстерність, підвищують рівень професійної компетентності.
Свої надбання та досягнення демонстрували і викладачі, які атестуються на присвоєння педагогічних категорій, АЛЛА ГОНЧАРУК, АНАТОЛІЙ СОВГИРА, ВОЛОДИМИР ЛОЙЧЕНКО, НАДІЯ ДЯЧЕНКО, ОКСАНА ЦИЦЮРА. Вони зацікавили присутніх змістом створених навчальних посібників, методичних розробок, альбомів схем зі спеціальних дисциплін, результатами різнобічної роботи з обдарованими студентами, поділилися досвідом з використання інтерактивних методів навчання на своїх заняттях.
Атестація пройшла в умовах демократичності, відкритості, гласності, та дала змогу визначити рівень знань, умінь, творчості педагогів, об’єктивно оцінити їх діяльність, а також сприяла удосконаленню професійної майстерності.
ЗАСТУПНИК НАЧАЛЬНИКА КОЛЕДЖУ З НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ ВАЛЕНТИНА САНЖАРОВЕЦЬ подякувала викладачам, які атестуються, за підготовку до заходу та зазначила, що такий захід є майданчиком для взаємного навчання та збагачення професійного досвіду.
ЩИРА ПОДЯКА ЗБРОЙНИМ СИЛАМ УКРАЇНИ ЗА МОЖЛИВІСТЬ ТРИМАТИ ОСВІТНІЙ ФРОНТ!
методист коледжу АЛЛА ВИХРИСТЮК
МЕНЕДЖМЕНТ, ЯК МИСТЕЦТВО УПРАВЛІННЯ.
Показник якості управління – звичайні
люди, які роблять незвичайні речі.
Пітер Друкер
Сьогодні, коли економіка України переживає надважкі часи, ринок праці як ніколи вимагає креативних, енергійних, кваліфікованих і багатогранних управлінців. Якщо людина націлена навчитися управляти, важливо йти шляхом використання теоретичних знань та практичних умінь у конкретній ситуації.
МЕНЕДЖМЕНТ ЯК МИСТЕЦТВО УПРАВЛІННЯ базується на тому, що будь-яка організація — виступає складною соціально-технічною системою, на яку впливають численні й різноманітні фактори як внутрішнього так і зовнішнього середовища.
05 БЕРЕЗНЯ 2024 РОКУ ГОЛОВОЮ ЦК “МЕНЕДЖМЕНТ” АЛЛОЮ ГОНЧАРУК, для студентів спеціальності 073 “Менеджмент” 711, 721, 731, 741 академічних груп було організовано гостьову лекцію на тему: “Технології комунікативного менеджменту” з ДОКТОРОМ ФІЛОСОФІЇ, ДОЦЕНТОМ КАФЕДРИ МЕНЕДЖМЕНТУ, ФІНАНСІВ ТА БІЗНЕС АДМІНІСТРУВАННЯ, ННІ “ЄВРОПЕЙСЬКА ШКОЛА БІЗНЕСУ” ПЗВО “МІЖНАРОДНИЙ ЄВРОПЕЙСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ” Ольгою ПАНЧЕНКО.
Проведення подібних заходів є особливо актуальним, оскільки потрібно максимально наблизити підготовку фахівців до вимог ринку праці та запропонувати роботодавцям кваліфікованих та перспективних працівників.
В ході лекції ОЛЬГА ПАНЧЕНКО розповіла студентам про:
– теорії “паблік рилейшнз”;
-зв”язки з громадкістю “public relations”;
-технології паблік рилейшнз;
-сутність засобів масової інформації;
-зв’язки із засобами масової інформації (media relations);
-формати зустрічей на яких відбувається спілкування зі ЗМІ;
-базові PR-документи у відносинах із засобами масової інформації.
Впродовж викладання матеріалу увагу студентів було зосереджено на практичних аспектах теоретичних проблем, які вивчаються студентами в загальноекономічних дисциплінах – “ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ”,“МІКРОЕКОНОМІКА”, “МАКРОЕКОНОМІКА” відмітила особливості феномену лідерства в бізнесі.
Особливу зацікавленість студентів викликала історія успіху доповідача у сфері маркетингу та паблік-рилейшнз.
Позитивним моментом лекції-дискусії було саме дискусійне обговорення проблематики, студенти активно задавали запитання й отримували вичерпні відповіді.
Лекція-дискусія відбулася в творчій та дружній атмосфері, а представлена інформація зацікавила студентів, які відчули важливість і перспективність обраної професії.
Навчальний відділ коледжу.
КОЖНА ПЕРЕМОГА У СПОРТІ – ЦЕ ДИСЦИПЛІНА, РЕЖИМ І СИЛА ДУХУ!
ВІТАЄМО ВАЛЕРІЯ АВАКЯНА!
Студент 411 АКАДЕМІЧНОЇ ГРУПИ нашого коледжу ВАЛЕРІЙ АВАКЯН на Відкритому Чемпіонаті України з дзюдо серед кадетів до 18 років, що проходив в Олімпійському коледжі імені Івана Піддубного у м. Києві зайняв I місце серед юнаків вагової категорії 81 кг.
У змаганнях прийняли участь спортсмени з 20 областей України, всього 625 учасників. У цілому дзюдоїсти з м. Василькова – вихованці Меленевського Е.А., виступили вдало та в непростій, напруженій боротьбі зуміли вибороти призові нагороди.
11 березня 2024 року, на апаратній нараді керівного складу, міський голова міста НАТАЛІЯ БАЛАСИНОВИЧ відзначила переможця грамотою міської ради.
ЗНАЙ НАШИХ!
Студентська рада коледжу.
У росяні вінки заплетені суцвіття
До ніг тобі, титане, кладемо.
Ми чуємо тебе, Кобзарю, крізь
століття,
Тебе своїм сучасником звемо.
В. Симоненко
“НЕВІДКРИТА ЗОРЯ КОБЗАРЯ”.
ШЕВЧЕНКІВСЬКІ ДНІ У КОЛЕДЖІ.
Березень – особливий місяць для українців, адже саме 9-го числа наш народ відзначає іменини Великого Тараса Григоровича Шевченка, титана, пророка. У геніїв немає дати смерті, їхні думки та справи вічні.
Саме тому сьогодні, у ці буремні для України дні, коли Україна бореться з нечестивим злом- московією ми як ніколи розуміємо значення пророчих слів Тараса Григоровича Шевченка, і ми єднаємося його Безсмертним Словом, ідентифікуємо себе українцями за формою та змістом. Тому вже із 25 лютого по 7-те березня з ініціативи викладачів-філологів ВСП “Васильківський фаховий коледж НАУ” відбулися Шевченківські дні, зокрема, було організовано флешмоб до 210-ї річниці з дня народження Кобзаря: “Я З ШЕВЧЕНКОМ – УКРАЇНЕЦЬ /УКРАЇНКА ЗА ФОРМОЮ І ЗМІСТОМ”. Головними УМОВАМИ ФЛЕШМОБУ було те, щоб кожен знову відчув себе українцем, одягнув вишиванку, яка є символічним оберегом, та згадав зміст – священні істини Шевченка – царя свободи, який своїм життям показав, що вільні люди не можуть бути сковані кайданами та поневолені ворогами.
Ця акція показала єдність поколінь та думок, адже як керівництво навчального закладу, викладачі різних дисциплін, так і значна кількість студентів взяли участь у флешмобі, крім того, ідею підтримали батьки наших коледжан.
Єднатися легко, коли є ті, котрі об’єднують!
Саме такими людьми є керівництво коледжу, зокрема, начальник коледжу Олександр ПОСТНІКОВ, який завжди підтримує ініціативи та сприяє розвитку молодого покоління .
Дякуємо викладачам та студентам за проведення цікавих та різноманітних заходів до вшанування Дня народження Тараса Шевченка та за популяризацію і розвиток української культури.
ЩИРО ДЯКУЄМО УСІМ, ХТО ДОЛУЧИВСЯ ДО ФЛЕШМОБУ!
Тож шануймо слово Кобзаря, єднаймося, відкриваймо Шевченкову зорю знову і знову, навчаймося, бережімо своє і неодмінно переможемо!
СЛАВА УКРАЇНІ! ГЕРОЯМ СЛАВА!
Відділ соціально-психологічної та гуманітарної роботи.
Високий рейтинг
1. ВФК НАУ має один з високих рейтингів серед закладів фахової перед вищої освіти України і є одним із найстаріших у державі та визнаним класичним навчальним закладом. Отже, у ньому навчатися престижно й перспективно.
Стандарти освіти
2. Наш заклад дотримується високих стандартів в освіті, прагне інтегруватися в сучасний міжнародний простір, застосовувати провідні технології в здобутті знань.
Наш заклад це можливість для талановитої молоді
3. Наш заклад це можливість для талановитої молоді, яка захоплюється авіацією реалізувати себе перш за все через масштабний всеукраїнський освітянський проект “АВІАТОР”, який об’єднує творчих та креативних студентів з усіх куточків нашої держави. А це майбутні інженери, пілоти, конструктори, диспетчери, стюардеси та механіки. Кожного року серед переможців цього конкурсу є і наші студенти, які вже відвідали світові престижні авіасалони серед яких і Farnborough Airshow (Великобрітанія) та Paris Air Show Le Bourget (Париж). Ми впевнені, що і наші студенти вже найближчим часом сконструюють та піднімуть у небо нові літаки, прославлять Україну далеко за її межами.
Привабливий і за співвідношенням місць держзамовлення та ціною за навчання на контрактній основі
4. Наш коледж привабливий і за співвідношенням місць держзамовлення та ціною за навчання на контрактній основі. Чимало студентів при виборі закладу оперують, зокрема, і тим, що в ВСП “ВФК НАУ” порівняно вигідно можна здобути фахову передвищу освіту за сьома спеціальностями.
Наш коледж є одним з найбільших на Київщині
5. Наш коледж є одним з найбільших на Київщині. Із ним пов’язана практично кожна четверта-п’ята родина в краї. Жителі області мають змогу, не покидаючи рідних тенет, здобувати той чи інший фах. ВФК НАУ для більшості васильківчан — найближчий і найрідніший навчальний заклад. Тут почуваєш себе, як удома. Не дивлячись на малу відстань до столиці держави.
Широкий спектр спеціальностей
6. До речі, про фах. ВФК НАУ пропонує досить широкий спектр спеціальностей і напрямків у понад 7 підрозділах (відділеннях, циклових комісіях). Таким чином, можна обрати собі професію до душі. Нерідко в нашому закладі навчаються брат і сестра, сусіди чи знайомі, адже вибирати справді є з чого!
Солідний викладацький колектив
7. Утім сам по собі вибір ще нічого не гарантує. Головне — хто забезпечуватиме якісне здобуття знань. І тут у нашого закладу ще одна, чи не найвагоміша, перевага — солідний викладацький колектив: 6 кандидатів наук; 3 викладачі-методисти; 12 викладачів мають педагогічне звання старшого викладача; 27 викладачів вищої кваліфікаційної категорії; 14 викладачів першої кваліфікаційної категорії; 6 викладачів другої кваліфікаційної категорії ; 9 викладачів є спеціалістами.
Матеріально-технічне забезпечення
8. У ВСП “ВФК НАУ” є не лише кому, а й де викладати. Васильківський фаховий коледж має вагоме матеріально-технічне забезпечення, підписав ряд договорів, які дозволяють стажуватися (проходити виробничу практику) на базі підприємств, а також в установах, організаціях, закладах. Серед них:
1. Державне підприємство “Завод 410 ЦА”.
2. Завод “Антонов”.
3. ТОВ “Телекомелекторобуд”.
4. ДП ВАТ “Київхліб”.
5. ТОВ “Авіатехсервіс”.
6. ПРАТ “Вентеляційні системи”.
7. ТОВ “УССП Київський обласний хлібопекарський комплекс”.
8. ПрАТ “Міжнародні авіалінії України”.
9. Компанія ВЕНТС.
10. Управління соціального захисту населення територіальної громади
Для організації освітнього та виховного процесу Васильківський фаховий коледж НАУ використовує потужну базу:
3 навчальних корпуси, 3 навчальні ангари, ангар техніко-експлуатаційної частини (на учбовому аеродромі), спортивний комплекс (1 спортивний зал, 5 спортивних майданчики) зі стадіоном, навчальну бібліотеку з читальним залом на 60 місць, майстерню та навчальний літакЯК-40.
Загалом для забезпечення освітнього процесу у фаховому коледжі обладнано: 49 аудиторій, 4 комп’ютерні класи, 1 актовий зал, 3 лабораторії: засобів автоматизації, визначення спротиву матеріалів, дефектоскопічного контролю.
10 цехів практичного навчання: з ремонту деталей з композитних матеріалів, електрозварювальний, паяння, клепкового з’єднання, монтажно-демонтажних робіт на авіаційних двигунах, з ремонту та обслуговування тросової проводки, слюсарних робіт, токарно-фрезерних робіт, ковальських робіт та термічної обробки матеріалів, малярних робіт. Функціонує медичний пункт, кафе та їдальня.
Коледж розташований у старовинному й порівняно невеликому місті
9. Васильківський фаховий коледж розташований у старовинному й порівняно невеликому місті, що забезпечує високу мобільність, згуртованість, а також зручність у пересуванні й спілкуванні, дає можливість відчутно економити на проїзді, проживанні. “Практична” локація закладу особливо відчутна для тих, хто живе неподалік міста над Стугною або власне в ньому.
Студентам коледжу доступні сприятливі умови
10. Студентам коледжу доступні сприятливі умови для здорового дозвілля й змістовного та затишного відпочинку. У розпорядженні є спортивні майданчики та зали, тренажери, заклади харчування; проводиться чимало цікавих розважально-пізнавальних заходів, гостями яких нерідко є й авторитетні особи, зокрема з кола випускників альма-матер. А загалом якого студента Васильківського фахового коледжу національного авіаційного університету не спитай, будь-хто скаже, що це неймовірно дружній навчальний заклад із високим рівнем патріотизму, у якому не буває нудно ні в будні, ні у свята. Для кожного студента це не 4 роки рутинного навчання, а цікавий, захопливий процес, який закарбовується назавжди, як прекрасний, веселий період життя, що дарує саме наш коледж.
Твоє майбутнє починається тут
Відокремлений структурний підрозділ “Васильківський фаховий коледж НАУ” – це сучасний і престижний навчальний заклад, який навчає студентів як з технічних спеціальностей, так і з гуманітарних. У коледжі НАУ є 7 різних спеціальностей. Працюють у нашому навчальному закладі тільки кваліфіковані педагоги, з величезним досвідом. Вступити до нашого коледжу можливо після дев’ятого класу або одинадцятого класу.
Відокремлений структурний підрозділ “Васильківський фаховий коледж НАУ” | ВСП ВФК НАУ – Офіційний сайт © 2023. Всі права захищено.